Goed is standaard

Snel kan ook prima

Maar als je goedkoop wilt, moet je kiezen:

De werken zijn snel klaar, maar dan besteden wij er minder aandacht aan dan wij normaal zou doen en dat merkt u aan de kwaliteit.

De werken zijn goed, maar u moet er wel langer op wachten dan u gewend bent.

 

goed-snel-goedkoop

goed-snel-goedkoop

 

“Tijd, geld en kwaliteit, kies er twee, die derde kan niet”

Laatste tijden zien wij meer en meer dat de praktijk de theorie bewijst. De laatste jaren hebben wij paar projecten gehad, waarbij exact dit het geval was. De klanten verwachten alle drie en wij hadden het niet door – pas toen de wrijving ontstond kwamen wij er achter. De klanten verwachten “nu de beste kwaliteit tegen een hele scherpe prijs” – dat levert een conflict op en eindigt meestal met twee onbevredigde partijen.

Snel en goed

Dat kan bij ons zeker. Dan focussen we bijna alles op uw project. Wat dan met  bestaande klanten? Die moeten we dus teleurstellen in de tijd dat we aan uw project werken en daar moet dus echt iets tegenover staan! Als er gedoe over uren en geld is, dan gaat snel en goed niet… Waarom moeten we meerdere klanten teleurstellen, als we daar niet substantieel beter van worden?

Goedkoop en goed

Goede werken kosten veel tijd. Als u daar dan niet veel voor over hebt dan komt u simpelweg achteraan in de rij van de wachtlijst. Goed betalende klanten gaan dan voor – zo simpel is het nu eenmaal. Ook al denken we vaak van niet, de praktijk wijst uit dat het wel zo gaat.

Goedkoop en snel

Dat is zeker mogelijk, maar vergeet niet dat weinig tijd ook weinig tijd voor details betekent. En van de aandacht voor details wordt een project beter en of mooier. Dat betekent dus dat u niet het beste krijgt, maar het beste dat wij in een beperkte tijd kunnen maken voor het geld dat u te besteden hebt. U krijgt waarvoor u betaalt, en naar onze mening is dit de minst gunstige keuze van de drie.

Wat wij hebben geleerd?

Wij gaan vanaf nu duidelijk aan elke klant vragen of er een deadline is, wat die en waarom die is. We willen eerst die deadline begrijpen en pas dan kunnen we ons ertoe verbinden deze te halen. Een “deadline” omdat er nu eenmaal één moet zijn is zinloos.

Neem maar contact met ons op!

Aannemer Totaalrenovatie & Ruwbouw